Rekordowy Turniej „Gramy o Złotą Piłkę”

150x110

24 maja br. na stadionie Legii Warszawa zakończyły się rozgrywki jubileuszowego, 50. Turnieju Gramy o Złotą Piłkę im. Aleksandra Zaranka. Do Turnieju zgłosiła się rekordowa liczba 93 zespołów. Rekordowe było również zaangażowanie sponsorów i zainteresowanie mediów.

Zwycięzcami Turnieju zostały: SP 109 (Włochy) z rocznika 1999-2000, SP 289 (Holandia) z rocznika 1997-1998 oraz Fuks (Meksyk) z rocznika 1994-1996.

- Rośnie zainteresowanie sportem wśród chłopców i dziewczynek. Widać, że dzieci chcą uczestniczyć w tego typu zawodach, chcą się spotykać i sprawia im to radość. Systematyczne rozwijanie tego typu imprez może być elementem polityki rozwoju aktywności fizycznej w Warszawie, tak żeby stworzyć aktywnych młodych ludzi - mówi Wojciech Majeran z agencji Ciszewski Marketing Sportowy, która wspierała marketingowo Turniej.

Turniej z Gwiazdami Futbolu

Tuż przed meczami, finaliści uczestniczyli w rozgrzewce, którą poprowadził wielokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, prezes Polskiego Stowarzyszenia Byłych Piłkarzy, Dariusz Dziekanowski. Na trybunach nie zabrakło również dawnych gwiazd futbolu. W loży honorowej zasiedli m.in. Andrzej Strejlau, Edmund Zientara, Władysław Stachurski oraz Wojciech Gąssowski. Po zakończeniu meczów, na stadionie pojawili się zawodnicy Legii, którzy wrócili z turnieju w Chicago. Do pamiątkowych zdjęć chętnie pozował Wojciech Szala, Jakub Rzeźniczak oraz trener Stefan Białas.

Rekordowe nagrody i wycieczka zagraniczna dla zwycięzców

Nagrodą główną dla trzech najlepszych drużyn chłopców z każdego rocznika był dwudniowy wyjazd na wycieczkę do Tatralandii na Słowacji. Dodatkowo zespoły z miejsc 1-4 otrzymały nagrody wśród których znalazły się gry Pro Evolution Soccer, ufundowane przez firmę CD Projekt, przejazdy na torze gokartowym imola&more... w Piasecznie, wypożyczenie filmów w Beverly Hills Video, piłki od sieci Decathlon, nagrody od wytwórni Wielkie Joł, czy też kupony w Dominium Pizza. O wodę zadbał Żywiec Zdrój. Łączna pula nagród była ponad dwukrotnie większa niż w trakcie 49. edycji „Złotej Piłki".

Pakiet Sponsora Głównego na aukcji

Na początku kwietnia br. organizatorzy 50. Turnieju Gramy o Złotą Piłkę wystawili na licytację pakiet Sponsora Głównego. Przez dwa tygodnie na portalu aukcyjnym odbywała się licytacja pakietu sponsorskiego. Najwyższa oferta wyniosła 1500 PLN. Zwycięzca aukcji postanowił jednak przekazać wylicytowany pakiet na rzecz fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko". Na mocy tej umowy Fundacja została Partnerem Honorowym Turnieju i meczu osób niepełnosprawnych, który odbył się przed spotkaniami finałowymi.

Pełną relację z rozgrywek można przeczytać na oficjalniej stronie Turnieju www.zlotapilka.com, a obszerny materiał zdjęciowy można obejrzeć na kanale Facebook agencji Ciszewski Marketing Sportowy www.facebook.com/ciszewskims

***

Ciszewski Marketing Sportowy (CMS) jest agencją marketingową wyspecjalizowaną w doradztwie sportowym. Tworzy strategie rozwoju dla klubów i związków sportowych, strategie sponsoringowe dla przedsiębiorstw, zajmuje się także sprzedażą praw wizerunkowych sportowców oraz klubów, a także praw medialnych, głównie telewizyjnych oraz outsourcingiem procesów marketingowych. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdraża naming rights (sprzedaż praw do nazw obiektów i wydarzeń sportowych). Jest organizatorem Forum Biznesu Sportowego (FBS) - cyklicznej, międzynarodowej konferencji poświęconej zarządzaniu w sporcie i marketingowi sportowemu. W portfolio klientów agencji znajdują się Polski Związek Motorowy, Ekstraliga Żużlowa, Amatorski Tenis Polski, kierowca rajdowy Michał Kościuszko, adidas, Reebok, 4F, Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
a także polski oddział NEC Europe i operator telefonii komórkowej MOBILKING.